حمل اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل اصفهان شبانه روزي
حمل اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل اصفهان شبانه روزي
14.11.1400
كاربران حمل اثاثيه منزل در اصفهان از ارائه دهندگان خدمات خود انتظار دارند كه داراي برخي از قابليت ها يا الزامات استراتژيك براي ارتقاي عملكرد تجاري خود از طريق چنين ارتباطي باشند و پيشنهادات يا اقدامات استراتژيك مختلف ارائه دهنده 3PL عبارتند از: قابليت اطمينان: توانايي انجام خدمات وعده داده شده به طور قابل اعتماد و دقيق (مك گينيس، 1990؛ قريشي و همكاران، 2007). هزينه: توانايي يك سازمان براي رقابت با رقباي اصلي بر اساس هزينه/قيمت كم (مك گينيس، 1990؛ بگ چي و ويروم، 1998). شهرت: شهرت را مي توان به عنوان شناسايي برخي ويژگي ها يا توانايي ها توسط طرف هاي ديگر در نظر گرفت و شهرت يك سازمان براي ارائه نتايج از عملكرد قابل اعتماد و ثابت در طول زمان به دست مي آيد. ارائه دهندگان تداركات شخص ثالث از طريق عملكرد و رفتار خود در ترتيبات گذشته و حال شهرت پيدا مي كنند. نام تجاري كيفيت، قابليت اطمينان، سطح خدمات مشتري، رضايت مشتري و اجراي قرارداد را تاييد مي كند. نام تجاري، فرستنده را فريب مي دهد تا وارد رابطه بلندمدت شود. شهرت خوب همچنين به ايجاد ارتباط با مشتري كمك مي كند، كه تجارت بلندمدت را تقويت مي كند. شهرت يك ارائه دهنده 3PL همچنين موقعيت مالي سالم را تضمين مي كند، بنابراين نقش مهمي در دعوت از ارسال كنندگان براي انتخاب آن ايفا مي كند. در مطالعه توليدكنندگان بزرگ آمريكايي، شهرت يكي از معيارهاي اضافي بود كه توسط بسياري از كاربران 3PL مورد توجه قرار گرفت. عملكرد تحويل: اين توانايي يك سازمان براي ارائه به موقع، نوع و حجم محصول مورد نياز مشتري(ها) است (مك گينيس، 1990؛ منون و همكاران، 1998؛ باگچي و ويروم، 1998). مزيت ارائه دهنده 3PL به افزايش رضايت مشتري با ارائه به موقع و حفظ سطح بالايي از خدمات نسبت داده مي شود. بنابراين، عملكرد تحويل از نظر سرعت و قابليت اطمينان ديده مي شود. با توجه به استوك و همكاران. (1998)، سرعت و قابليت اطمينان در لجستيك مهم هستند. عملكرد تحويل بالا مشتري را خوشحال مي كند و شهرت حمل كنندگان را افزايش مي دهد. عملكرد تحويل يك ارائهدهنده حمل اثاثيه منزل در اصفهان بر شهرت و سهم بازار فرستنده تأثير ميگذارد، زيرا عملكرد تحويل بالا سهم بازار را افزايش ميدهد و بالعكس.
برچسب: